Μπουμ..

Ειμαι στην πλατεια του χωριου,με τον καφε μου,το κινητο μου,χαλαροτατος.Εχω τη συνείδηση μου καθαρη,εως πριν 10 λεπτα τουλάχιστον,καθως σαν κάτοικος νησιού, βοηθησα, -νομιζα- οσο μπορουσα στο προσφυγικο προβλημα.Πηγα εναν χτυπημενο ανθρωπο στο νοσοκομειο,τον εβαλα στ αμαξι μου κι ολο το χωριο με κοιτουσε σαν εξωγηινο,δώσαμε γαλα και σαντουιτς στα παιδακια που βγηκαν και εφτασαν περπαντωντας απο τη Κωμη μεχρι το χωριο.Διαβαζω ενα αρθρο τωρα,κι εχω βουρκωσει στη μεση της πλατειας και προσπαθω να το κρύψω,γιατι τι να τους πω,οτι εχω και αισθήματα 24 χρονων μαντράχαλος και κλαιω για τα παιδακια που πνιγονται και τους γονείς, που τους πας τους γονείς, οτι μας αναγκαζουν οι «μενουμε ευρωπη» να πληρώνουμε τον κωλο μας για να ειμαστε στην πολιτισμενη Ευρώπη των λαων , και τι κάνουμε γι αυτο, σηκώνουμε φράχτες
και κρατάμε τους κακους απ έξω, τίποτα δε μου βγαζει νόημα, μαλακα μου.Και τα γράφω εδω,οχι στο προφιλ μου,γιατι πολλοι με σβηνουν κι ολας που τους πρηζω τα αρχιδια με τους προσφυγες,που τα χαμε ολα,τι τους θελαμε κι αυτούς και μας γεμιζουν τις πλατείες και τους φερνει αυτος που ψηφισατε γιατι τοσο καιρο δεν ερχόντουσαν,κι εμενα μου τα πε η Αννα του Γιωργη που δουλεύει στο καφενειο στη χωρα,πως βρωμουνε ολόκληροι, γυφτοι σκετοι,να πας να γαμηθεις κι εσυ κι η Αννα κι ο Γιωργης και το μπουρδελο το μαγαζι σας,μαλακες σκατανθρωποι,και να μη κάνετε τιποτα αμα το βλεπετε βουνο,αλλα νιώστε λιγο συγκίνηση και καντε τουμπεκι τη καθε εξυπνοπαπαρια που θελετε να πεταξετε μηπως και κανετε τα αλλα αψυχα ζομπι γυρω σας να γελασουν με τα αστεια σαν αυτα που λεει ο Λιαγκας κι ο Μπογδανος και καθεστε ολοι μαζι και
αποχαυνώνεστε.Αχρηστο βαρος στους ωμους το κεφάλι σας,σας κατηγορω για το κοσμο που φτιάξατε και μας φερατε και μας σπουδασατε για να «μη γίνουμε σαν εσας «και μας πιεζετε καθε μερα να γινουμε χειρότεροι.

Σχολιάστε

